Asset Publisher Asset Publisher

Nadleśnictwo Bełchatów ogłasza przetarg na wykonanie robót konserwacyjnych grodzeń i innych drobnych prac

Ogłoszenie przetargu w trybie zapytania ofertowego.

Ogłoszenie przetargowe

 

I. Zamawiający: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Bełchatów ul. Lipowa 175 97-400 Bełchatów;

tel. (044) 635-72-03, fax (044)632-42-29,

http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/belchatow, e-mail:belchatow@lodz.lasy.gov.pl

Ogłasza przetarg w trybie przekazania zapytania ofertowego, na wykonanie robót konserwacyjnych grodzeń i innych drobnych prac w dziewięciu osadach na terenie Nadleśnictwa Bełchatów, tj.:

 

1. Osada leśniczówki Głupice – ogrodzenie

2. Osada leśniczówki Parzno - ogrodzenie

3. Osada leśniczówki Restarzew - ogrodzenie

4. Osada leśniczówki Orlacz (Wola Pszczółecka) - ogrodzenie

5. Osada leśniczówki Borowiny – ogrodzenie i zadaszenie przed kancelarią

6. Osada leśniczówki Kluki - ogrodzenie

7. Osada leśniczówki Bełchatów – ogrodzenie

8. Osada leśniczówki Piekary - ogrodzenie

9. Osada nadleśniczówki – ogrodzenie, kostka betonowa, płytki gres na tarasie

 

Wszystkie roboty konserwacyjne w wyżej wymienionych osadach stanowią jedno zadanie.

 

II. Zakres robót do wykonania:

  1. Odgrzybianie elementów drewnianych szczotkami stalowymi;
  2. Impregnacja grzybobójcza desek i płyt metodą smarowania preparatami olejowymi, impregnacja bram;
  3. Odpięcie/przypięcie siatki;
  4. Prostowanie zdeformowanego odcinka siatki;
  5. Wykopywanie/osadzenie słupków bramowych;
  6. Wymiana zniszczonych sztachet na nowe;
  7. Czyszczenie/malowanie konstrukcji nośnych bram i furtek;
  8. Rozebranie nawierzchni kostki kamiennej nieregularnej, oraz podbudowy, wycięcie korzeni;
  9. Położenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
  10. Naprawa podbitki zadaszenia;
  11. Wymiana spękanych płytek gresowych na tarasie;

 

Szczegółowe czynności prac zawarte są w kosztorysach nakładczych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do wywozu odpadów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zniszczenia dróg, po których będzie odbywał się transport materiałów odpadowych w celu realizacji przedmiotu zamówienia i jest zobowiązany do ich przywrócenia do stanu pierwotnego na swój koszt.

 

III. Termin realizacji robót – do 60 dni od daty podpisania umowy.

Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody, które powstaną w związku z realizowanymi robotami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin obiektów przeznaczonych do prac konserwacyjnych.

 

IV. Opis sposobu przygotowania i składania ofert.

1. Zestawienie dokumentów, które składają się na ofertę:

a) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia)

b) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

c) Kopia uprawnień w specjalności konstrukcyjno – budowlanej osoby, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, którego ustanowienia wymaga Zamawiający.

d) Oświadczenie (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym), że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zgodnie z którym z postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

2. Wykonawca zobowiązany jest przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami, określonymi w niniejszym ogłoszeniu. Wykonawca winien zapoznać się z całością ogłoszenia. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w postępowaniu.

3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne, spowoduje jego odrzucenie.

4. Ofertę należy sporządzić z zachowaniem formy pisemnej (lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności, w języku polskim na maszynie do pisania lub komputerze albo inną trwałą i czytelną techniką.

5. Oferta powinna być umieszczona w wewnętrznej i zewnętrznej zamkniętej kopercie. Koperta zewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ją bez otwierania w przypadku stwierdzenia opóźnienia złożenia oferty lub jej wycofania przez Wykonawcę. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane oraz spięte (zszyte) w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.

 

V. Opis sposobu ustalenia ceny ofertowej.

Cenę oferty należy podać w walucie polskiej (z dokładnością do jednego grosza) w formularzu ofertowym z uwzględnieniem aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT. W celu właściwego skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, ponieważ roszczenia Wykonawcy związane z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów cenotwórczych niezbędnych do wykonania umowy nie będą uwzględnione. Zamawiający zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji terenowej obszarów objętych robotami budowlanymi.

Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu, który jest określony w art. 632 Kodeksu Cywilnego. Wiążącym dla Zamawiającego i Wykonawcy będzie wynagrodzenie ryczałtowe wskazane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

 

VI. Termin związania ofertą.

Termin związania ofertą wynosi 20 dni od daty upływu ostatecznego terminu składania ofert.

 

VII. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł)

Zamawiający wymaga wniesienia wadium wyłącznie w pieniądzu, sposób przekazania: przelew na konto Nadleśnictwa BNP Paribas Bank Polska S.A. Nr 28 2030 0045 1110 0000 0033 5900. Wadium musi być przekazane przed upływem

terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wniesione wadium zostanie zwrócone w wysokości nominalnej tj. bez odsetek i oprocentowania.

 

VIII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.

Ofertę należy złożyć:

a) osobiście lub pocztą w zaklejonej kopercie z napisem „Konserwacja grodzeń” w siedzibie zamawiającego: Bełchatów, ul. Lipowa 175, sekretariat, pokój nr 19

b) elektronicznie na adres email: belchatow@lodz.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający nie dopuszcza skanu oferty.

Oferty należy złożyć do dnia 2.09.2022 r. do godz.10 00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2.09.20220 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 23.

Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela Pani Karolina Grabowska tel. (044) 635-72-01 w dni robocze w godz. 900 – 1400.

 

IX. Kryteria i zasady oceny ofert.

- Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium – 100% cena.

- Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada warunkom określonym w ogłoszeniu oraz której cena będzie najniższa.

- Oferenci zostaną powiadomieni o wynikach przetargu

 

X. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bełchatów ul. Lipowa 175, 97-400 Bełchatów

▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia „Konserwacja grodzeń” Zn. Spr. SA.270.13.2022 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,

▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,

▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

▪ posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

▪ nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Na podstawie Art. 2 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych do niniejszego ogłoszenia nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Załączniki:

1. Załącznik nr 1 - formularz oferty.

2. Załącznik nr 2 – kosztorysy nakładcze (20 szt.)

3. Załącznik nr 3 - wzór umowy: